sâmbătă, 15 martie 2008

Despre mine

Cristinel Marian Bîgiu este numele meu formal, dar toata lumea imi spune Cristi.
In prezent, sunt presedintele PNL Buzau si presedinte al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, cu rang de secretar de stat.
M-am nascut in Patarlagele, judetul Buzau, sunt casatorit si am o fetita.
Sunt licentiat in stiinte economice si am o experienta profesionala relevanta, incepand cu anul 1993.
11 ani am activat in domeniul privat, iar din 2004 am ocupat mai multe functii publice:
- iunie 2004 - ianuarie 2005 - vicepresedinte al Consiliului Judetean Buzau
- ianuarie 2005 - mai 2007 - prefect al judetului Buzau
-din mai 2007 pana in prezent detin functia de presedinte al ANRSC.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sunteti un om deosebit si sunt aproape de dumneavoastra si va sprijinim.
Curelea Nedelcu Nicolae com.Calvini

unu bun spunea...

escroc, hot, pedofil, repetent, corupt,arogant, prostalau, ..o mare jigodie analfabeta..aceasta este cea mai obiectiva caracterizare a unui impostor... cristinel bigiu. Bleeahh, imi vine sa vomit ! pnl-ul nu a gresit cu nimic ptr a se pricopsi cu aceasta scursura.

Stanciu Liviu spunea...

Cred ca lipseste ceva foarte important ... " contact" vroiam sa trimit o propunere insa nu am gasit nimica ... astept un raspuns info@maxdesign.ro

Ionita spunea...

Nu mor caii cand vor cainii, dar si cainele moare de drum lung (de dorul cailor) si prostul de grija altuia. Daca Cristi este escroc, hot, repetent, s.a.m.d. atunci cei ce-l eticheteaza cum sunteti fratilor. Usi de biserica?

Anonim spunea...

Da bine ai grait @ unu bun. Intr-adevar timpul a demonstrat ca Bagiu nu a fost decat o scursura umana de cea mai joasa speta posibila.PNL a avut si inca are foarte multe de suferit datorita acestui individ slinos. Sper ca pe viitor acest partid sa nu se mai incurce cu asemenea specimene si sa caute oameni integri pt candidaturi la Municipiu si CJ.

Cristi